Saturday, September 12, 2009

Buku best!!!


Semasa aku membeli belah komik untuk
menyambut raya tahun ni di kinokonuya, klcc,
aku terpandang sebuah buku bertajuk 'Membongkar
misteri Dajal'. Buku yang berharga RM37.90 ini aku beli
tanpa was-was. Buku ini hasil karangan Muhammad
Nurani Maarif cuba menjawab sejauhmana kebenaran
fakta Muhammad Isa Dawud dan membongkar identiti
Dajal secara in-person.

Tinggal beberapa helai lagi buku ini akan habis
dibaca. Apa yang hendak aku kongsikan disini
ialah, sebagai umat akhir zaman, kita sebagai muslim
hendaklah bersedia menghadapi 1001 kemungkinan
yang akan berlaku. Sebagai muslim, kita juga harus
mengenali siapa musuh kita, apakah rancangan jangkamasa
panjang musuh dan tindakan mereka untuk memerangi
umat Islam. Buku yang membongkar misteri stonehenge, patung
terracota dan lain-lain lagi ini boleh dijadikan iktibar dan sebagai
umat Muhammad s.a.w dalam menjaga aqidah dan tauhid.

Aku rekeman korang beli dan baca. Banyak info2 tentang
musuh Islam yang korang akan tahu dan terdedah! Tak
rugi!!!

5 comments:

  1. kasi tau..cerita sikit apa isinya

    ReplyDelete
  2. maaf lmbt reply, kalau inche mahu tahu
    bole klik sini...http://lamanpenerbithrp.blogspot.com/
    scroll ke bawah... ;)

    ReplyDelete
  3. dah abis baca dah buku ni....
    sgt menarik.....
    paling menarik, perkaitan dajjal dengan setiap tamadun dan teori asal usul die drpd gabungan benih jin dan menusia

    ReplyDelete
  4. ya... inche matt jack, buku ini begitu
    menarik sebagai info dan iktibar, agar kita
    tidak terlalu leka dengan musuh Islam...
    saya sedang menunggu buku yang seterusnya dari penulis yang sama berjudul '2012:Di ambang Armageddon'. Harap2 dpt diterbitkan tahun ini juga... ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails