Saturday, August 1, 2009

Blog Langkamaya 2



Memandangkan Komik Langkamaya 2
dalam proses pembikinan, maka aku
telah menzahirkan blog khas untuk
semua yang berkaitan dengan Komik
Langkamaya 2...

Blog ini akan menceritakan
serba sedikit tentang watak-watak
Langkamaya 1, tentang krisis
pendekar, karakter-karakter baru
Langkamaya 2, lakaran,
idea dan juga teknik-teknik
berkaitan penghasilan komik.
Produk-produk baru juga akan
menyusul... Insya-Allah...

Harap korang 'enjoy' dan
bole klik banner yang dipamerkan
di sebelah. Sokonglah
Komik Malaysia!!!

7 comments:

  1. Marilah sokong bersama-sama komik tempatan..

    ReplyDelete
  2. taniah berjaya menerbitkan langkahmaya ni..sedih aku orang lain semua dah berjayaaa..aku gak yg takuk lama he he..teruskan bekarya bro!

    ReplyDelete
  3. indra qirana: rileks... aku dulu pun begitu, terkial-kial...
    lukisan indra mmg seswai sngt dah utk penerbitan komik... cubalah reka2 karakter sendiri/proposal dan hantar pada penerbit yg berminnat utk publish... mmg kalau ikutkan, komik dimlaysia ni bukan boleh menjadikan kita kaya, tapi sekurang2nya lebih baik ada dari xde hehehhe... kadang2 terpikir juga, adakah aku syok sendiri?, tapi tak kisahlah...
    sekurang2nya menjadi pelukis komik yg ada karya/komik solo sendiri...insya-allah...
    teruskan usaha bro... ;)

    ReplyDelete
  4. akhirnya. hehehe..selepas beberapa ketika..

    ReplyDelete
  5. i brought yur comic Langkamaya. although i can't understand malay. i still like it :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails